Srfszler emeğinizin üzerine yatmış bariz şekilde.

Tatlı dille alacağınızı sanmıyorum çünkü niyetleri kötü.
Kendilerine son bir mesaj gönderin.
2 gün içinde hesabıma hak edişimi yatırmadığınız takdirde noterden ihtar çekeceğim. Hukuksal olarak çıkacak Ek dosya masraflarını da ödemek zorunda kalacaksınız. Ayrıca sigortamı yapmadan 1.5 ay çalıştırdığınıza dair ilgili kurumlara şikayet kaydı oluşturacağım. Şeklinde bilgi ve ihtar mesajı gönder. Bak o zaman nasıl k*pek oluyorlar. Halen ciddiye almadılar mı? O halde yapman gerekenleri biliyorsun. 1-3 ay arasında yasal yollu hakkını alırsın hayatında başarılar diliyorum.