Sonuçta orda çalıştığına dair kamera görüntüleri vardır diye tahmin ediyorum. Alo 170 i arayarak durumu izah edebilirsin.
Sigorta yapmadıkları içinde ciddi bir ceza alacaklardır. Ama tanık şahit kamera yoksa işin zor. Bir de kamera kaydı ne kadar süre ile tutuluyor o da önemli.
Alo 170 i ara ve oraya şikayetini yap. yol göstereceklerdir.