Cümleten selamun aleyküm arkadaşlar iyi forumlar ben istanbul avrupa yakasında kafede bir buçuk ay aşçılık yaptım sgk yapılmadı sürekli ertelendi ben 14 gün durdum eleman bulsunlar diye sonra çıktım normalde ayın 1 inde maaş dağıtılıyor ayın 10 u oldu hala çağırmadılar dün yazdım görüldü attı ne yapmam lazım acaba 12 bin tl param var içerde