Bu konuyu okuyan sevgili forumdaşlara acı bir örnek olmuş, umarım sorunsuz sıkıntısız bir şekilde atlatırsınız. Bu tür adli vakalarda gelen ekipler baskı yaparak kişilere yanlış karar verdirebiliyor, her halükarda avukat talep etme hakkı saklıdır herkesin. Ancak istinaf ile vs konunun üstüne gidebileceğinizi düşünüyorum sonuçta verilen karar her şekilde bozuladabilir.
Haksız düştüğünüzü hissettiğiniz durumlarda kesinlikle ifade vermeyin, avukat talep edin.