Hocam çok çok geçmiş olsun. Umarım her şey düzelir. Geçen konudan ayrı bir şey görmüştüm. Avukat video çekiyordu fenomen. Bu tarz ekipler sizi korkutur ve zorla imza attırırmış. İmza atmazsanız hiçbir malınızı alamazlarmış. Ancak benim anlamadığım Sayın Anne ve Babanızın imzalarının ne alaka olduğu.. Bir hocam uzun uzun yorum atmış. Sağlam bir avukat tutup idareye işlem başlatmanızı tavsiye ederim.