halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
getirme ücreti yok mu
Normalde 15 TL vardı ancak son 2 siparişimde de ödeme ücretini düştüler. Herhangi bir ücret ödemedim.
Eğer isterlerse de şöyle bir olay da var. Aylık 29.90 TL karşılığında Premium oluyorsun. Hem hiçbir siparişinde (Yemek , market , kasap gibi gibi) getirme ücreti ödemiyorsun.
Hem de sana özel indirimler sağlıyorlar.