nispeten Uygun fiyatlı olarak önereceğim, iki senedir giyiyorum, bot ile banyoya girsem su geçirmiyor. Ayrıca ayağım 45-46 bandında olmasına rağmen gayet rahat.

https://www.decathlon.com.tr/p/erkek...097&c=GR%C4%B0