Hocam decathlon hem fiyat performans hem de su geçirmezlikte çok iyi. 5cm suya girdiğimi hatırlıyorum su almadı en son yanlış bir hareketle suya tekme atar gibi oldum, bilekten su girmişti. Kısacası üstten girmedikten sonra su geçirmezliği çok başarılı. Sıcak da tutuyor bence. Spor tarzı düşük bilek su geçirmezleri de var outdoor ayakkabı şeklinde. Tavsiye ederim.