Bütçe ne kadar bilmiyorum ama north face'in su geçirmeyen modelleri çok sağlam ve başarılıdır.
https://www.thenorthface.com.tr/erke...su-botu_132320
5 sene boyunca her kış giydim. 1 kış 0 ila -15 arasında giydim. Kar su çamur farketmeksizin.. Şuan aşınmış durumda ancak 1 sene daha rahat giyebilirim 90usd almıştım. Paranın kat ve kat hakkını veriyor.