Sınıfta astım birisi yok ve kapalı kutuda 40 kişi ile birlikte kokusuz havasız bir ortamda kalmak kolay olmuyor hocam, dersler 80 dakika, 4 adet teneffüs var ve 10 dakika aralıklarla sınıfı havalandırsak bile 40 kişi maksimum 15 dakika içinde aynı kokuyu tekrar çıkartıyor.
Şuana kadar öyle bir şey yapan olmadı sınıfımızda, genele bakarak bize de ceza kesilmesi ne kadar doğru ki
Dostum sizin sınıfta ya da okulda olmayabilir ama kurallar genel koyulur. Yani şu zamana kadar olmaması yarın olmayacağı anlamına gelmez. Bu tedbirdir. Diğer hocalarımın dediği gibi teneffüste havalandırmak az da olsa mantıklı olabilir.