CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Virtualbox u nasıl kurdunuz m1 işlemcili macbooka? Bilgi alabilir miyim?
Onu Windows laptopa kurdum hocam.

Siz bunu sorunca araştırdım da M1 desteği önceden varmış ama sonradan kesilmiş galiba.