Hocalarım selam. Yeni açtığım sayfamda mizah içerikleri paylaşmaktayım. Bir süredir hastalık, dert, sıkıntı bunlardan başımı kaldıramıyordum ve sonunda bu kararı alıp kendi hesabımı açtım. İki gündür paylaşımlarımı yapıyorum ve erişim oranı beklediğimden biraz daha iyi durumda. Sizce bu sayfa tutar mı, yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
BURAYA TIKLAYIN
Merhaba ;
Beyin fırtınası yapalım .
Hocam bu sayfa neden tutsun ? insanlar neden bu sayfa da vakit geçirsin ? neden sayfana bakayım ? amaç nedir ? hedef kitle ?
Bunları cevaplarsanız takip edeceğim.