Mantıken siz teknik destek ve eğitimini vererek bir nevi söz konusu markanın bilinilirliğini ve kullanım oranını arttırmayı amaçlıyorsunuz. Ayrıca eğitimini verdiğiniz programı siz satmak yerine yine o firmadan alınmasını sağlıyorsunuz.
Ben marka yerinde olsam böyle bir durumdan memnun dahi kalırdım.
Ancak eğitim ve destek zaten resmi bayi aracılığıyla veriliyorsa hele bir de marka bunun için bayiden belli bir bedel alıyorsa buna Türkiye bayii karşı çıkabilir diye düşünüyorum.