Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. ben bağkurluyum. Muaf oluyor muyum bu durumda? Daha doğrusu kendi işletmem var fakat başka yerde çalışıyorum. Bağkur'dan muafım, sgk ödeniyor.
Sigortalı olduğunuz sürece muaf olursunuz ama işten çıkış yapılırsa 2-3 gün bile eksik gorunsenız o 2-3 üç gün için bağkurlu olursunuz. O yüzden sigortanız kesintisiz devam etmelidir.