ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çamçeşme, üst kaynarca da varmış hocam ne taraftasınız siz



Teşekkürler hocam, iyi çalışmalar bol kazançlar
Sulu attırıyor şimdi farkettim