MajoR44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pendik de göremiyorum
Çamçeşme, üst kaynarca da varmış hocam ne taraftasınız siz

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir'li olarak hayırlı olsun diyorum efenim
Teşekkürler hocam, iyi çalışmalar bol kazançlar