Zor değil mi hocam? Forumda sürekli alamıyoruz diyorlar.
aynen öyle hocam.onay almak 2dk lik iş,çocuk oyuncagı diyen rahat 35-40 kişi ile çalıştım sadece şu forumda.tamamıda işin sonunda para iadesi yaptı,1 tanesi dahi onay alamadı.olan tabiki o kadar zaman ve para kaybıma oldu (host,domain vb masraflara) .