Uşak Yok mu ya?

Gerçi Uşak'lı çıksa da yazmam. Bir tane dinoya yazdım "hocam merhaba nasılsınız? Uşak'lı olduğunuzu gördüm. bende Uşak'lıyım. Nerede oturuyorsunuz?" diye.

"iyi. Bilmem ne mahallesi." yazdı hanzo.

Tekrar yazdım. " Anladım hocam. Benimde ailem şekerevlerinde oturmakta. Uşakta olduğumda görüşmek isterim forumdan tanıdık bir yüzle" yazdım.

"Tamam" Hödük, hanzo, dino artık ne derseniz.