adamın birisi öyle bir düzenek kurmuş akıllara zarar. aynı şeyi odatv mynet de yapıyor. şimdi sistem şöyle : menüdeki bir haberi seçiyorsun tam tıklayacakken aşağı kayıyor pat reklama tıklıyorsun mecbur. aynı şeyin çok daha profesyonelini ise blogspot bloglar var yabancı içerikli orda gördüm. görsellerin üzerine geliyorsun tam tıklayacaksın hoop görsel kayıyor reklama şak diye tıklamış oluyorsun
Başta sayın üstad
@ByHicKimse; olmak üzere bilgi rica ediyorum. reklam bir şekilde yerleştirilir de hiti ne yapacaz nasıl bulacaz? ufak bir bilgicik bir yöntemcik rica ediyorum. -350k nın üstüne hatrı sayılır bir meblağ istiyor gönlüm
Ben bunu alt kısımda sabit reklam ekleyerek yapabildim. Sayfanın 3'te 1'ini kaplıyor. Kapatma tuşuna tıklanıp reklam kapansa bile arka planda şeffaf olarak duruyor. Kullanıcı sayfanın altında birşeye tıklarsa da reklama tıklamış oluyor. Bu şekilde too'yu %5-6 seviyesinde tutabiliyorum.