Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrenci planı kullanıyorum aynı anda 2 cihazda açtığımda sorun olmadı. Ancak kardeşim bireysel paket kullanıyor ve aynı anda 1’den fazla cihazda açamadığını söyledi.
MONSAVLE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aile alırsanız 5 kişi almazsanız tek hesap diye biliyorum.
renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aile paketinde bir kişi 2 cihazda aktif olarak kullanıyor.
Teşekkürler 2 kişiyiz ama aile paketi almamız gerekecek galiba