hocam dimdirekt ilaç ismi vermeyeyim de biri bildiğiniz antibiyotik işte, diğeri de nazoster isimli burun spreyi. antibiyotiği bitene kadar kullandım 1 kutu, spreyi 1 ay boyunca devam etmiştim zaten o kadar gitmişti tam. doktorunuza danışın mutlaka bu konuyu.
Bugün gittim iğne ve 2 adet hap verdi. Kulakta yüksek basınç varmış bunu ilk etapta azaltmaya çalışacağız dedi. Nazosteri biliyorum ilk doktor yazmıştı kullanmam için. Sağolun