Yok yok, Windows kurmak basit te, ben şey için dedim hocam. Hani zaten Linux kuracağım ya sisteme, e boşu boşuna lisanslı W11 sahibi bir cihaz satın almaya gerek yok. O lisanslı W11, cihazın fiyatını yükseltiyor ya, ondan
Çok sağolun cevaplarınız için.