Yol yakınken iade et Üstad. Zira alıştıktan sonra bırakamayıp hep daha iyisini almak isteyeceksin. Her yeni çıkardıkları modelde bir heyecanlanacaksın. Sonra ya acaba bu kadar para verilir mi diyeceksin ve yine de gidip alacaksın. Nereden mi biliyorum? Sanırım 18 yıldır başka bir ekosisteme geçememekten...
Demek ki tamamen alışkanlıkla alakalı. Ve de zevkler/renkler.
Valla açıkçası ergenliğimden beri Apple ürünlerine özenirdim ama şimdi bir tanesini elde edince/hedefime ulaşınca, "olayı biraz abartmışım, çok ta aşırı bir albenisi yokmuş" diye düşünmeye başladım. İnsanoğlu doyumsuz, belki de onunla alakalı bu konu.