30 gün iade garantisi var hocam. Teşekkür ederim çok
@miracuzunlar İnceliyorum da güzelmiş hocam. Ama içinde W11 değil de Freedos yüklü bir PC olsa daha da ucuz olurdu

Öylesi var Amazon'da.
@kuklux Herkesin zevki farklı tabi ki. Ama bahsettiğim gibi, bu kadar para odaklılık bana çok ters geldi.
Hepsi birbirinden güzel hocam distroların. Başlangıç için Mint var, Ubuntu var sanırım ikisinden biriyle başlarım. Linux Torvalds'in kendisi Fedora kullanıyormuş. Siber güvenlikçiler Kali. Ama bordo bereli kişiselleştirme/rice meraklısı kardeşlerimiz de Arch sevdalısı oluyorlar
Yol yakınken iade et Üstad. Zira alıştıktan sonra bırakamayıp hep daha iyisini almak isteyeceksin. Her yeni çıkardıkları modelde bir heyecanlanacaksın. Sonra ya acaba bu kadar para verilir mi diyeceksin ve yine de gidip alacaksın. Nereden mi biliyorum? Sanırım 18 yıldır başka bir ekosisteme geçememekten...