weaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısıtladığını kesinlikle düşünüyorum hocam. Ya işin yazılım kısmını geçtim daha USB portu yok, HDMI falan hiç girmiyorum zaten oraya. Laptopa klavye takmak istiyorsak gidip bilmem kaç bin liraya klavye alacağız. Bu ve bunun gibi daha nice şey bana mantıklı gelmiyor.

@miracuzunlar Thinkpad nasıl hocam?
Macbook'a elim deymedi hiç bilmiyorum nasıldır ama bu kadar kötü hissettirdiyse gidip iade etmeniz en mantıklısı olur

Debian tavsiyemdir