kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sizin için macbook un fazla geldiğini ve sizi kısıtladığını düşünüyorsanız iade edin gitsin paranız size kalır, merak etmeyin jeff abi zarar etmez.

Linux'u gerek hızı, tasarımı, istediğiniz yapabilmene olanak sağlamasını çok seviyorum. özgür yazılım felsefesini de aynı şekilde seviyorum. VirtualBox harici bir bilgisayarda test etme şansınız varsa yükleyip 3-4 gün deneme yapın.
Kısıtladığını kesinlikle düşünüyorum hocam. Ya işin yazılım kısmını geçtim daha USB portu yok, HDMI falan hiç girmiyorum zaten oraya. Laptopa klavye takmak istiyorsak gidip bilmem kaç bin liraya klavye alacağız. Bu ve bunun gibi daha nice şey bana mantıklı gelmiyor.

@miracuzunlar Thinkpad nasıl hocam?