Hocam hayatım boyunca uğraştım, denemediğim yol kalmadı, saçım kalmamıştı diyebilirim. Sonra Vichy Dercosu bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım, açıkçası biraz pahalı gelmişti ama kullanmaya başladıktan 3 gün sonra kepek sorunum bitti, şuan berbere gitmelerim hariç başka şampuan kullanmıyorum. 1 yılı geçti hiç tekrarlamadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum