Bende 75 Almanya doğumluyum,1986 da kesin dönüş yaptık..

Bir çok avukat ile görüşmüştüm bu konuda,malesef bir yolu yok demişlerdi..

Ama bir yolunu bulup yerleştim avrupaya,portekizdeyim şu anda,yeni kanundan faydalanıp gidebilirsiniz,

İnternet üzerinden iş başvurusu yapılıyor diye duydum,3 sene çalışınca vatandaşlık hakkı veriliyor..