Yakin arkadasim vardi almanya dogumlu ama almiyorlardi ailesini detay sormadim yakin zamanda kacak gitti almanyada suan kalmanin yollarini ariyor oda alman vatandssi ama kacak gitti
Hocam, ben Alman vatandaşı değilim. Resmi bir şekilde bu çalışma izni olsun, vatandaşlık alma olsun ya da bu belgeler ile neler yapabilirim, nasıl bir hak kazanabilirim onu araştırıyorum.