m_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçiş efekti olabilir mi farklı hesaplarda mı öyle
Sadece bende böyle hocam, farklı bir cihazdan bakınca ya da bir arkadaşıma baktırınca düzgün gözüküyor
Efektle veya monitörle ilgili bir şey değil, sebebini bir türlü çözemedim