Evet arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi benim bu 5 ay fazla telefonla uğraşmamam gerek işler dışında sizce nasıl bi taktik izlemeliyim azaltan arkadaşlar nasıl azalttıklarını tecrübelerini söylerse sevirim ona göre bende her yolu deniyim teşekkür ederim yorum yapan herkese