Metbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, dilerseniz Dijimin yazılımımıza göz atabilirsiniz;

Forum konusu: https://www.r10.net/script-satisi/32...-kullanim.html

Yazılım: https://www.metbi.net/dijimin/

Yazılım modülleri: https://www.metbi.net/dijimin-plugins/

İyi forumlar.
Hocam ilk bunu alicaktik ama scriptin hiçbir özelliği yok yani şöyle üye olması için bile ekstra özellik almamız gerek keşke bu gibi özellikler normal kurulu şekilde olsaydı ekstra özelliğe girmeseydi