Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cloakan.co denediniz mi ?
Teşekür ederim şimdi çok iyi olduğunu düşündüğüm bir Arkadaşla görüştüm deneyemedim ama sabah denicem alacağım sonuca göre bunı deneyip denemeyeceğime bakıcam.. Ben 4 sene kullandığım cloakere alıştığım için 4 sene öncesine dönmek istemiyorum kimseyi suçlamıyorum ama hakkaten bir iş yapılıyorsa bütün detaylarını bilmek için uğraşan insanlarla hareket etmek istiyorum yoksası bile olmuyor. Ben data toplarım işim bu ama hedefim siparişi müşteriye yetiştirene kadar ben ilgilenim sonrasıda var bunlar için zemin hazırlamak istiyorum ama 4 sene öncesinde başkasının işi yüzünden stresinden başka iş düşünemiyorum hedef koyamıyorum ama 4 senedir düşündüklerimin çoğunu geliştirdim ama cumartesi Yazılımcım bütün dengeleri bozdu ve şuan saat 6:41 aklım allak bullaktı yeni biriyle tanıştım eski yazılımcıma iyiki dedirtecek gibi çok Samimi biri yani baş ağrıttım biraz ama yanılıyorsam muhakkak bunu denicem Çokçok Teşekür ederim