Merhabalar,
IPXO dan IP kiralamayı planlıyoruz fakat bazı firmaların hesaplarının kapatıldığını bazılarının kapatılmadığını duydum. Şuanda Türkiye de aktif kullanan firmalar da mevcut. Bu kapanma durumu devam ediyor mu? Kullanırken nelere dikkat etmemiz gerekiyor?
Merhaba,
/24 ihtiyacınız bulunuyor ise yardımcı olabiliriz. IPXO riskine de kesinlikle bulaşmamanızı öneriyoruz.
https://www.orfi.net.tr/ipv4-subnet-kiralama