Tüm herkesin, hatta bir çok doktorun bile önerdiği şeydir hocam ilik suyu ve paça.
Ayrıca avrupa yakası bahçelievler de "Kars Iğdır" lokantası var, oradaki firüz bey muhteşem kolajen satışı yapıyor.
Ben de kullandım, illaki kırıklar için değil, normal zamanlarda da tüketilmesi önerilen bir şey.
Ben bittikçe gidip kemik alırım, kaynatarak ilik suyunu çıkartıp çorbalara, yemeklere katarım.
Hocam sizin anadolu yakasında bir yerde kelle paça içiyordum gerçekten tadina bayılıyordum. Mekanın adını unuttum lakin karşısında "Safari" diye bir mekan var.