Bi aralar cidden benim seğirmişti sonra nette aramaya başladım falan derken donanımhaberde aynı konuyu birisi açmış. Yorumlara gözatarken üyelerden biri konu sahibi ölmüş vs gibi bişeyler yazmıştı. Sonra ben de bir korku başladı. :d Yani hastalığı nette aramak ölüme kadar götürüyor .d artık arkadaş ciddi mi orasını bilmiyorum.
Aman hocam demeyin konuyu moderatör e haber edip sildirsem mi ne yapsam ?