BenPatrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladim hocam cevabiniz icin tessekur ederim. Sizce gramerde hangi seviye gelmem gerekiyor biliyorum cunku gramer belirli bir seviye geldikten sonra gramer calismayi birakip daha sonra ingilizcen kendiliginden gelisiyor sizce birakmam gereken gramer seviyesi hangisi nereye kadar ogrenmem gerekiyor.
Bu oynatma listesindeki gramer yapilari yeterli mi?

https://youtu.be/CqFH6nisdrE?si=6EKEwvzDr-dz2Ii9
Oynatma listesini tam olarak göremedim telefondan giriyorum bir video çıkıyor karşıma. Hocam ingilizce de Türklerin yaşadığı en büyük sıkıntı gramerden ziyade konuşamamak. Yds sınavı gibi turkiyede düzenlenen bir sınava hazirlaniyorsaniz gramer seviyeniz iyi olmak zorunda çünkü gramer ağırlıklı soruyorlar. Ama ingilizce konuşmayı hedefliyorsaniz gramer okadar bir önemi kalmıyor çünkü çoğu insan konuşurken gramer kurallarına dikkat etmiyor. Ben sizin eksikliğinizin gramerden ziyade kelime bilgisinde olduğunu dusunuyorum. Orta seviyede ingilizce biliyorum diyebilmek için uluslar arası dil bilgisi derecelendirme sistemine göre en az b1 seviyesinde olmanız gerekiyor oda 2000 ile 4000 kelime arası.
Turkiyede insanlar genel olarak anlıyorum ama konuşamıyorum seviyesinde olduklarını söylüyorlar. Sizin ilk önce ingilizce konuşabilmek için karşı tarafı anlamanız gerekiyor. Buda gramer ve kelime bilgisi ikisi birlikte olan bir olay. Siz gramer biliyorum dediğinize göre eksiğimiz kelime bilgisinden kaynaklanıyor.