Bakıyorum da çoğu araba yatırım yapmış 😂 %45 faiz almak yerine ve dolarin tutulduğu gitgide sıkılaşma dönemi ve ucuz kredinin hayal ötesi olacağı bile bile hala tiri viri yapıyorlar . Piyasayı izleyin oğlum hala yükselecek diyor sıfır yükselir de hadi senin bktn teneken yükselse ne olur ve matrah vergi indirimi vs mutlaka gelir
https://youtu.be/87Bv8dEgMrA?si=5gZ7eRWpf_osJNr5