Merhabalar;
İphone 12 Yd cihaz vardı elimde günlerdir bekliyordum. BTK'yı her aradığımda açılacak bu ay içerisinde vb. şeyler söylüyorlardı. Bugün aradığımda konuştuğum müşteri hizmetleri çalışanı tüm hepsini sıfırladık gerisini operatörlere bıraktık dedi. Tam da bugün fatura ödeme günümdü faturayı ödedim hattı cihaza taktım uçak moduna aldım çıkardım şebeke geldi.
Eğer faturasız ise telsiz borcunuzu vs. ödeyin. Eğer hala açılmadıysa ya da fatura borcunuz daha bu ay için gelmediyse o günü bekleyin ve ödeyin açılacaktır büyük ihtimal.
Böyle de açılmadıysa eğer BTK'yı arayıp bu durumu belirtin belki bilgi alabilirsiniz.
Umarım bu konu ile birilerine yardımcı olurum.

GÜNCELLEME :

Az önce şikayetvara baktım orada bulunan bir kişi de benim dediğimi 5 saat önce bildirmiş.