Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çokta kasmamak lazım lig sonuncusuyla oynanıyor.
Lig sonuncusu ile sadece ve ilk defa Fenerbahçe mi oynuyor? Dünya yıldızı denilip kedi gibi evden çıkmayan yıldız oyuncularda bu takımla oynadı Örneğin 26 Eylül 1 - 0 biten maç gibi