Çalıştığım yerde noter ve ümran ekspertiz geçen seneye göre oldukça sakin. Şu bir kaç haftadır biraz tekrar hareketlendi. Ama geçen sene hatırlıyorum ekspertizin içerisinde ve yan park yerinde boş yer olmuyordu. Noter desen tıklım tıklımdı şimdi bayağı sakin belli aralıklarda oluyor. Fiyatlar biraz düştü onu da yüksek faizler falan etkiledi. Al satcılar biraz duraksadı. Onun harici zaten yeni maaş zamlarından dolayı artışlar normal