Konu
Diyarbakır otogarından merkeze nasıl geçerim ?
07-01-2024, 02:35:07
#1
Aden
Dostlar doğu tarafına ilk seferim olucak.Diyarbakır a gideceğim lakin otogardan merkeze nasıl geçerim ? Sizce hangi otel iyidir ? Gelmişken şurayıda görmeden gitme veya şunu da yemeden gitme gibi dediğiniz önerileriniz varsa onlarada açığım