Bende 2 yıldır çekiyorum. eskiden trt nin kapanış sesi vardi. aynı onun gibi 24 saat o dıııııt frekans sesini duyuyorum. 5 doktora gittim hiçbiri bulamadı. herşeyin normal diyor. kem küm ediyorlar. bilgilendirmiyorlar bile, bizdeki doktorlar inanın okumuş cahil sürüsü. googleden araştırdım, tinnitus diye facebook grupları kurmuş adamlar, yani önemsiz gibi görünen ama vahim bir sorun bu.
bir türlü geçmedi, insan sessizliği özlüyor.
@bobbege; muhtemelen benimde boyunda sorun var.
"ağırlık arttıkça" derken neyi kastettiniz acaba? ağır birşeylermi kaldırmak lazım?
Spor hocam sırt ve boyun kaslarını geliştirmek gerekiyor fitnes ve yüzme bu işi çözüyor.