ayni seyi cektigim icin yaziyorum hocam.
benim sag kulaga bir isitme kaybi ve ugultu cinlama geldi doktorlara gittim tabii onlar da dedigin gibi cok anlamiyor. sonra neyse, bi doktor antibiyotik + burun sprey yazdi. 1 ay kullan dedi. o 1 aydan sonra ondan mi bilmiyorum ama bi sabah uyandim baktim kulak normal. kullanirken de hic geciyor gibi gelmiyordu birden gecti. asiri rahatsiz edici bir sey. gecmis olsun.
Eyvallah hocam ilaçların adını iletme şansınız var mi acaba onları da doktora söyleyeyim tedavide kullanılmış diye. belki ikna olur kulağımın uğultu yaptığına da bana da bi çözüm yolu sunar