Oncelikle merhabalar, herkese hayirli aksamlar dilerim. Yakin bir tarihte askere gidecegim, bu sure icerisinde forum hesaplarim maillerim vs. gibi seyler bosta kalacak ve baskasinin eline gecmesi acisindan biraz tedirginim. R10 hesabimi dondurabildigimi gordum ayni seyler maillerim icinde gecerli mi? Mailleri belirli bir sure dondurabiliyormuyuz?