Bende de aşırı var, arada temizlik yapıyorum sonra yine aynı. (

wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sekme değilde yer işaretlerini çok kullanıyorum en sonunda da nerede olduğunu bulamıyorum