ihanetin biçok çeşidi vardır tabiki ama benim 2 ciddi ilişkim aldatılma ile bittigi için konuya bu yönden cevap verebilirim ; bana göre ihanetin affı,özrü,bahanesi olmaz.

ilk aldatılmam en yakın çocukluk arkadaşımla 4,5 yıllık sevgilimin birlikte beni aldatmasıydı.kimse kusura bakmasın ama gelip özür dilediler diye tamam,olur böyle şeyler diyip hayatımıza kaldıgımız yerden devam edelim diyebilecek bi mide yok bende....

her iki olaydada ögrendigim anda taraflarla muhabbeti kestim,konuyla ilgili ne bi özür ne bi açıklama dinlemek istemedigi söyleyip gittim.beni aldattıklarına göre beni zaten kaybetmişlerdir,konuyu uzatmanında bi anlamı yoktur.herşeye ragmen kötülüklerini istemem,benden uzak ama güzel bi hayatları olması temennimdir.