Boğaz ağrısından sonra bu tarz bir kulak ağrısı yaşadım , su ve dalga gibi bi ses işitiyordum herzaman , 1 2 ay içinde oldu çok şükür. Doktor ozman damla vb yazmıştı onları kullandıktan sonra geçti. Diş ağrısından beter kulak ağrısı. Geçmiş olsun.
+++++
Kulağımdan devamlı su tarzı birşey akıyordu , sizdede öyle mi acaba