SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
62.500 e aldığım araba 700 bin olmuş burdan düşse sizin normal seviye dediğiniz neresi?
enflasyonla artması başka bir şey 800k lık sıfır aracın ikinci elinin 1 milyon olması başka bir şey
normalleşmeden kastım o hatta daha da ucuzlar yüksek faiz böyle bir şey çünkü piyasada para yok böyle dönemlerde nakiti olan kraldır karşıdakinin ihtiyacı vardır ederi 600k olan aracı 550 k ya da alabilirsin