Aynı şikayetler geçen sene başıma geldi, sabah kalktım sağ kulak iptal . Uğultu mevcuttu, tiz sesler özellikle çok fena uğultu yapıyordu. Mesela küçük çocukların ince sesleri, hayvan sesleri vs. Vakit kaybetmeden gittim, ilgilenmediler, iki kere daha gittim ilgilenmediler en son şehir Hastanesi'nde denk geldiğim doktorun birisi acıdığı için baktı ilgilendi 😂 İlaç vereceğim geçmezse Meniere tanısı koyabilirim eğer bu tanıyı koyarsam geçmiş olsun dedi, ağır bir ilaç kullanımı ile 2 hafta kadar devam ettim . Sorun çözülmüştü. Sebep iç kulak iltihabıymış.
Ama gel gelelim ki bir yıl sonra yeniden aynı sikayet aynı sağ kulak bir kaç gündür tekrar uğuldamaya başladı.
Ya bu doktorları ne yapacağız böyle bide yemin ediyorlar mesleğe başlamadan

doktorun biri acıdığı için baktı cümlesi de çok manidar ve içler acısı

. İlginçtir bana hiç hap falan verilmedi anlamadım yani. bakalım bu sefer gittiğimde ölüyorum diyeceğim ne diyecek. Size de geçmiş olsun hocam